1. Selecció de la temàtica

He pensat que habia de ser una activitat creativa i que tingues relació amb la tipografia o el text en general.

El meu cap a relacionat la tipografia amb un taller d’escriptura creativa.

Després he pensat quin tipus de tallers solen fer en centres civics o llocs relacionats amb ajuntaments. I la idea m’ha saltat al cap. M’ha semblat perfecte fer una imatge cuadrada anunciant aquest taller. Ha de ser una imatge atractiva, que cridi l’atenció i s’entengui rapid. Per això la tipografia utilitzada a la Pac1 es perfecte.

Amb l’Helvetica, el color i el contrast podem jugar i fer que el públic entengui ràpid el taller i la informació.

Per això he escollit fer un cartell sobre escriptura creativa.

2. Propostes descartades:

3. La publicació (post)

4. Justificació
Text descriptiu explicant la proposta final

El color rosa, tirant a vermell, l’he descartat, al final he optat per un color verd, potser variaria segons els colors corporatius de l’empresa o ens públic que fes l’activitat.

He pensat que verd és un color obert a la creativitat, més lliure.

L’opció escollida m’agrada, perquè posa èmfasi a la paraula escriptura i remarca la data que és farà.

També el contrast del bloc, fa que el lloc es vegi clar.

Tindre el dia i el lloc situats en línia i remarcats fa que la vista s’enfoqui en la informació important, tema que va l’escriptura, data i lloc.

S’ha de ser creatiu, però s’ha de pensar en què la informació és el més rellevant.